zaterdag 11 december 2010

Eurgl

Zaterdag is tegenwoordig een dagje om thuis te zitten en strijk bij te houden. Vandaag NIET :-)
Vandaag ben ik lekker op trot geweest met mijn nichtje. Een laat verjaardagskado. Ik wist zo niet goed wat te verwachten, maar 't was leuk. Helaas geen feestelijke outfit naar mijn zin gevonden. Jammer, nu moet ik terug gaan winkelen :-p
Nu nog eventjes thuis bekomen en straks naar vrienden voor een spellekesavond, ZONDER KINDJES. Heerlijk. Eens kunnen spelen zonder dat er iemand komt zagen om een nieuwe film op te zetten, zonder dat er iemand komt vragen of je "alsjeblief nu" mee wil tekenen...ga zo maar voort. Een avondje dat dus ontspannend hoort te zijn, waarin we weer eens tijd kunnen maken voor elkaar en onze vrienden. Ik kijk er naar uit. Manlief heeft al whisky gaan halen..ik zal het toch wel iets minder bont maken, hoop ik :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten