zondag 2 januari 2011

2011!

Jippie! Eerst en vooral voor iedereen een zotzalig en gezond 2011!
Bij een nieuw jaar horen ook nieuwe voornemens.
U hoort mij al komen..ja, dat gewicht is een stokpaardje (zeg maar paard :-S ). Dit jaar moet er echt wel wat gebeuren.
BBB, fatburning..geen excuus is te gek om er onderuit te muizen. Dus toch maar terug naar het lopen en hopen dat het deze keer wat beter gaat. Het deed in elk geval erg goed aan mijn conditie, dus hoop ik dat ik toch nog gespaard blijf van de pijn aan mijn been en er op deze manier toch nog wat kilo's afkrijg, in combinatie met diëten.
Maandag begin ik voor echt. Deze week is nog een brosselweek, overschotjes opeten enzo en maandag ..ja, maandag, dan begin ik. Echt. Of hou ik mezelf daarmee weer voor de gek? Ik ben zo jaloers op mensen met uithoudingsvermogen. Mensen die een sterk karakter hebben en het aanunnen om talloze kilo's kwijten te raken.
Als iemand tips heeft voor mij om het vol te houden, dan hoor ik het graag.
Ik ben alvast flink uitgerust voor het lopen: ik kreeg een nieuwe hoofdtelefoon voor mijn MP3 speler, Evy Gruyaert staat er op en dan gaan we er voor.. weeral.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten