zaterdag 22 januari 2011

Steunzolen

Jawel, dat is het verdict van de arts.
Ik had nog maar half mijn uitleg gedaan, of de heer had zijn besluit genomen. Nog eens pro forma aan mijn onderbenen de pijnlijke plekken beduwd (AUW!). Diagnose: beenvliesontsteking. Niet van de poes, maar gewoon blijven lopen en intussen bellen om een loopanalyse te laten doen. Op basis daarvan worden steunzolen gemaakt en dat zou de pijn binnen een week (!) moeten verhelpen.
Stom he, binnen een week al.
Dus maandag bellen naar het nummer dat hij me gaf, zodat ik zo snel mogelijk die dingen heb. Hij gaf me groot gelijk dat ik zou gaan lopen. Hij loopt zelf elke dag 10(!) km, al 896 dagen aan 1 stuk, hij wil de 1000 halen :-). Maar goed, mijn (over)gewicht heeft er nul de botten mee te maken, want hij was ook ne ronde mens en is 30 kg vermagerd, alleen al door zijn lopen, want hij eet nu meer taart op een week dan hij vroeger op een jaar at.
Allé vooruit, daarmee weten we weeral wat gedaan.
Vanavond gaan eten met vrienden, maar morgenvroeg wel gaan lopen met manlief.
Dan weer gaan nieuwjaren..en dan maar vragen hoe het komt dat er niets afgaat :-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten