dinsdag 25 januari 2011

Jiehaaaaaa

Moest ik zelf niet weten wat ik allemaal eet en drink, ik zou denken dat ik wat binnen heb dat een mens extra energie geeft. Toen ik mijn voorlaatste loopminuutjes gedaan had, heb ik even in twijfel gelopen( ;-) ) wat ik zou doen. De hele blok rond (begrijp: naar stad en terug) of toch maar terugkeren. Ik ben verstandig geweest en toch maar terug naar huis gekeerd, want eens vertrokken, was de weg langs beide kanten nog lang :-) Ik wil mijn been nu ook niet te hard forceren en zolang ik met die beenvliesontsteking zit, zal ik maar braafkes zijn. Toch maar 2 min. extra gelopen bij de laatste loopronde. En toen ik thuiskwam, was ik nog niet eens buiten adem, dus eigenlijk had ik die sessie 11 misschien ook nog kunnen doen. Maar goed. Ik ben al erg trots op mezelf. Zonder die pijnlijke benen, zou ik misschien wel al verder zitten :-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten