woensdag 19 januari 2011

Les 7: week 3 deel 1

Vandaag was het zover: week 3 van start to run.
Weer heb ik eerst opgewarmd, net zoals vorige loopsessie. Vandaag begonnen met 1 min. lopen en stappen, dan 2 min. lopen en stappen en vervolgens 3 keer 3 min. lopen en stappen. Net zoals vorige keer dus. Misschien moet ik mijn tempo opdrijven, want ik had terug overschot, kon gerust nog wat lopen toen de training er op zat. Ik vraag me af of ik nu echt al in betere conditie ben. Evy zei het wel, maar dan staat ne mens er wel eens bij stil.
Vandaag had ik weer meer last van mijn been. Ik heb de indruk dat de koude er geen goed aan doet en dat mijn spieren erg snel afkoelen. Goed opwarmen is dus zeker de blijvende boodschap. OOk na het lopen, goed blijven doorstappen en achteraf nog stretchoefeningen, zodat de blessures beperkt blijven. Ik heb nog wel wat pijn in mijn been, maar ik wacht nog even af. Overdag denk ik er meestal niet aan om de sportarts te bellen en 's avonds denk ik er niet aan om zijn nummer alvast op te zoeken. Misschien moet ik dan nu, nu ik er aan denk, dat dan toch maar eens doen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten