donderdag 13 januari 2011

Het zal toch maar eens moeten

Gisteren had ik sessie 5 moeten doen, maar plots was manlief de deur uit, om iemand te gaan helpen. Daarenboven kwam de zee vanuit de lucht, dus zo boos was ik daar niet om :-)
Ik heb al 2 dagen pijn in mijn armen, mijn benen..deze morgen ben ik meer naar de wc moeten gaan dan me lief was, dus misschien zit er ergens een griepje onder de leden. Maar goed, het heeft me deze avond niet tegengehouden om sessie 5 te gaan doen. Mijn Noordkaapse muts gezocht, MP3 speler op en daar ging ik dan. Flink opwarming gedaan, maar toch kwam het terug: de spierpijn, in alle hevigheid. Het lopen op zich viel ontzettend goed mee, maar telkens ik begin te stappen, lijkt het alsof mijn benen meteen stijf worden. Het betert niet met stevig door te stappen. Opnieuw beginnen lopen, is nogal pijnlijk, maar het betert dan wel.
Dus nu 2 min. lopen, 2 min. stappen, dan 3 keer 3 min. lopen en 3 min. stappen.
Het zal dus toch maar eens moeten, dat bezoek aan de sportarts. Ik vind het zo fijn om te lopen en wil weten hoe ik dit probleem kan oplossen. De goesting is te groot om zomaar te stoppen.
Hellup!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten