maandag 17 januari 2011

Et voilà

Voilà, start to run week 2 zit er op.
Dit weekend was zo druk dat ik er niet toe gekomen ben om te gaan lopen. Zaterdag hele dag in de weer voor het bezoek dat zou komen. Dat bezoek is dan om veiligheidsredenen blijven overnachten, dus mijn plannen om zondagochtend te gaan lopen, vielen in het water.
Zondag dan tot bij mijn zus gefietst en op die fiets ben ik beetje bij beetje gestorven, auw auw auw. En vandaag lijkt het alsof mijn achterste gestorven is :-p
Maar kom, we gaan niet klagen, daarmee zijn die poep-en bilspieren nog extra getraind. Tegen alle verwachtingen in, deed ook het fietsen pijn aan mijn onderbeen. Ik had altijd gedacht dat het goed zou zijn om te fietsen tussendoor, om dat been wat te ontlasten, maar ik gebruik daarvoor mijn onderbeenspieren te hard..
Vandaag dus rondgelopen met een pijnlijke poep en vanavond toch maar mijn stoute (sport)schoenen aangetrokken. Evy wist te vertellen dat we vandaag toch 3 keer 3 minuten zouden lopen. Dat ging eigenlijk behoorlijk vlot, snel intussen brood uit de automaat gehaald (netjes tijdens het wandelen, ik heb NIET gezeurd :-) ), mijn 3 minuten met brood rondgelopen, moet een schoon zicht geweest zijn :-)
En voor ik het goed en wel besefte, zat mijn tijd er op. Vandaag heb ik extra lang ingelopen (dus heb ik eigenlijk meer gedaan dan wat Evy ze), wat langer gestretcht en dan mijn les gevolgd. Nadien ook goed gestretcht, het stappen tussendoor in een stevig tempo gehouden (behalve tijdens het brood afhalen uiteraard :-p ).
Het ging goed. Me so happy.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten