donderdag 27 januari 2011

:-p

Pff, ik ben al heel erg blij dat ik dinsdag toch maar niet de tweede sessie er bij heb genomen. Sinds gisteren nieuwe pijn opgedoken: mijn enkels, meer bepaald, de binnenkant van mijn enkels.
Vandaag ging het lopen ook niet zo vlot, mijn onderbenen werden opnieuw erg stijf..wat meestal zo is als het koud is buiten. Nu ik weet dat ik eigenlijk met een zomerbroek buiten rondhos, is dat ook niet zo verwonderlijk, dat mijn benen ijskoud aanvoelen. Eens ik de eerste twee minuten gelopen heb, voel ik me al stukken warmer, dan ben ik letterlijk "opgewarmd".
Er staat weer een semi-zwaar weekend voor de deur. Morgen nieuwjaarsfeestje van de creche waar de jongste gaat en overmorgen bezoek van mijn nicht en haar gezin. Dus opnieuw smikkelen en smullen..maar goed..beter dat ik dan tenminste loop, anders zouden de kilo's er aan vlieeeeegen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten