donderdag 6 januari 2011

Auw

Gisteren dus mijn tweede keer gaan lopen, deze keer met een loopmaatje. Ja, eens mensen er lucht van krijgen dat je wat aan je conditie doet, is er altijd wel iemand te vinden om mee te gaan :-)
Het viel goed mee, we hebben ongeveer hetzelfde looptempo, hoewel het wel koud is. Het zal in elk geval leuker zijn als het weer wat warmer wordt.
Morgen na het werk gaan we nog een keertje lopen. Mijn onderbenen doen pijn en zijn stijf, ik hoop dat het morgen beter zal zijn, want het lijkt diezelfde pijn van de vorige keer te zijn: shin splints.. Ik hoop echt dat ik deze keer geen blessureleed ken, want de kick na het lopen is echt wel super. Het bloed dat door je lijf stroomt, met dit koude weer dan je huid die tintelt...er zijn wel slechtere dingen:-)
Het eten...dat gaat maar zozo. Het is erg moeilijk om van al die lekkere dingen te blijven, maar ik heb wel al een paar zaken aangepast.
Mijn ontbijt is alvast geen boterham met speculoospasta meer (mijn verslaving), maar Special K. In de loop van de ochtend nog een yoghurtje met fruit. Nu moet ik mij nog de gewoonte maken om voor 's middags een stuk fruit te voorzien, dan kan ik de snoepautomaat overslaan.
Ik zou graag tegen begin maart toch al een kilo of 7 minder willen wegen, dat is mijn eerste streefdoel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten