zondag 29 september 2013

een zondag

Zondag vandaag.

Gisterenmorgen bij het wakker worden om 6u30 ben ik meteen opgestaan en in mijn loopkleren geschoten. Tegen 7u45 stond ik alweer thuis, met een vers brood in mijn handen :-) Manlief blij dat hij niet meer uit huis moest, ikke blij omdat mijn deel van de sport er al op zat voor de dag.
Uiteindelijk heb ik nog wel veel meer bewogen hoor: jongste dochter met fiets naar de dansles gebracht, gaan shoppen met manlief met de fiets en dan in de namiddag bij mijn zus ook nog een wandeling gaan maken.

Flink puntjes tellen verder en alweer een mooi resultaat op de weegschaal deze morgen. Nog 200 gr verwijderd van mijn doel voor eind september. Dat moet lukken tegen morgen!

" 't zit goed in 't koppeke" was een uitspraak van manlief gisteren en het blijft door mijn hoofd gaan. Want ja, dit is denk ik de allereerste keer dat ik zo gemotiveerd ben om echt af te vallen. Op het laagste gewicht in 9 jaar zitten, waar ik als roker gestopt ben met roken...dat is al goed.

Voor volgende maand wil ik de samenwoon kilo's kwijt..dat zijn er nog eens 4. Beetje bij beetje. Ik werk met kleine tussendoelen, zo blijft het overzichtelijk én motiverend.

Ik ben blij :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten