woensdag 5 oktober 2011

Ahum

Het is, denk ik, al een behoorlijke tijd geleden dat ik nog wat van me liet horen.
't is ook zo'n druk leven, een drukke zomer...een druk alles :-)

Even update: ik loop nog steeds. Het is in de zomer niet altijd evident geweest, maar goed, ik ga nog 3 keer per week lopen.
Het dieet an sich is niet altijd strikt gevolgd in de zomermaanden, maar toch ziedaar al resultaat : -8,1 kg!
Al dat lopen heeft tot gevolg dat mijn loopschoenen intussen vrijwel in de prak gelopen zijn, dat ik mezelf in de prak loop als ik nu nog ga lopen. (lees: pijn aan mijn heupen, mijn benen, mijn rug, mijn voeten...alle nodige attributen voor te lopen dus :-p )
Deze ochtend naar de winkel geweest en mijn nieuw paar sportschoenen is besteld. Nu hopen dat ik er maar zo snel mogelijk om mag, dat die ongemakken verdwijnen.
Ik ben al 2 kledingmaten verminderd, het is een schitterend gevoel, te weten dat ik dit op eigen wilskracht toch al gedaan heb!
Er moeten nog heel wat kilo's af, maar wat het al is, is het toch maar al!
Met de kilo's die verdwijnen, neemt het zelfvertrouwen (en "ijdeltuitgehalte") toe. :-)

Gaan fietsen met manlief en kinders is geen opgave meer, integendeel, geen tong meer tot op mijn tenen, maar frisse moed om verder te fietsen.
Het lijdt geen twijfel dat mijn conditie er stukken op vooruit is gegaan (zo ook gemerkt in Zwitserland, waar we op reis gingen).

Ik ben goed bezig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten