zondag 15 januari 2012

Gelukkig Nieuwjaar!

Eerst en vooral mijn beste wensen voor het nieuwe jaar!

Ik blijf steken op -10 kg, maar wil nu echt wel weer naar beneden. Aangezien de kindjes deze ochtend niet bij ons waren, heb ik er van geprofiteerd om een loopje te gaan doen. Echt regelmaat zat er niet meer in, met het korter worden van de dagen, is het moeilijk om een deftig parcours te vinden dat niet volledig geasfalteerd/gebetonneerd is. Maar goed. Vandaag dus gaan lopen. En ja, ik heb mezelf echt overtroffen.
10,14 km heb ik gelopen en daar heb ik 1u30 over gedaan.
Ik ben reuzetrots op mezelf, al ben ik niet van plan het wekelijks te doen :-)
Morgen heb ik een weegmoment..ik hoop dat mijn inspanningen wel degelijk vruchten afwerpen :-)
I'll keep you posted!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten