woensdag 14 november 2012

't is Wreed

Wreed he. Hoelang is het nu geleden dat ik hier nog geblogd heb? Héél lang! Hoelang is het nu geleden dat ik nog eens gelopen had? Héél lang! Afin, een auto-ongeluk, operatie (niet door ongeluk), vakantie...later, dus dik 6 (pakt maar 7) maanden later herbeginnen we met lopen. Eergisteren ben ik terug gegaan, en meteen er in gevlogen voor 40 minuten. Deze morgen, manlief heeft kindjes naar school gebracht, ben ik meteen gaan lopen, weer dikke 40 minuten. Spierpijn viert hoogtij in mijn dijen sinds gisterenochtend, maar zo rap geef ik mij nog niet gewonnen. Het was me gelukt om 10 kg af e vallen, ewel, het doet me pijn te melden dat we er weer 6 bijgekregen hebben :-( Bijna van vooraan beginnen, maar goed, dat we niet opgeven, siert ons :-p

Geen opmerkingen:

Een reactie posten