vrijdag 22 april 2011

Geen stilte voor de storm

Geen stilte voor de storm of zo, ik ben gisterenavond les 8 gaan doen. Ik was eigenlijk van plan om na mijn weken van inactiviteit nog les 7 tot volgende week te blijven doen, zodat ik het terug gewoon ben om 30 min. te lopen. Maar gisterenavond zag ik het goed zitten.
Ik heb gezwoegd en veel gezweet. Les 8 is een les van 41 minuten lopen aan je gewone looptempo. Het was moeilijk, maar 'k heb volgehouden en zelfs 43min23 gelopen, ik was toch bijna thuis.
Het resultaat is dat nu al verga van de spierpijn, terwijl ik van plan was om vanavond les 9 te gaan doen (in totaal 44 minuten)
Maar hoe zwaar ook, het doet bijzonder veel deugd om terug te zijn. Ondanks alles gaat mijn gewicht in stijgende lijn en dat wil ik NIET. Bon, ik denk dat ik maar een diƫtiste zal contacteren. Ik wil zeker een kilo of 10 kwijt tegen de zomer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten