woensdag 13 april 2011

Oesje

Het is een tijdje geleden dat ik nog wat schreef. Simpelweg omdat het een tijdje geleden is dat ik gelopen heb.
Mijn voet bleef maar pijn doen en ik vond het raadzamer om te rusten, dan om toch maar te blijven lopen.
Ik heb flink gerust hoor (de gang en de keuken intussen geverfd,ahum), maar het is al beter.
Dus maandag na het werk een goedbedoelde poging gedaan. Blijkbaar loop ik sneller dan ik dacht, want ik had 2,5 km afgelegd op 15 minuten. Als ik me niet vergis, is dat zelfs goed:-)
Maar na die 15 minuten ging het snel bergaf en heb ik meer gestapt dan gelopen. Op 2 weken tijd gaat je conditie sneller achteruit dan je ze opbouwt, helaas.
Niet getreurd, ondanks de spierpijn (jaja!) gaan we vanavond terug een poging wagen, ik laat me zo snel niet kennen, ik vind het veel te leuk om te kunnen lopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten