maandag 28 maart 2011

Jepla

I skipped les 6. Vandaag maar ineens naar les 7 gegaan. Gewoon 30 minuten lopen, opnieuw heel basic. Het was vandaag weer een beetje sterven.
Gisterenavond zat mijn onderrug vast, ik heb amper geslapen. Een hele dag met rugpijn gelopen en het begin van de training voelde ik mijn rug wel erg hard. Ik heb even getwijfeld of ik wel zou doorgaan, of het wel verstandig zou zijn, maar toch...Toch op mijn tanden gebeten en volledig uitgelopen. 't was zwaar, ik blijf het vreemd vinden hoe je de ene dag zo superfit kan zijn en je de andere dag niets waard kan voelen.
Maar kom.
Intussen spreidt het nieuws van mijn deelname aan de ladies run in Kortrijk zich voort...nu kreeg ik van een vriend een mail met reclame van een loop in Ninove, op 22 mei. Erg basic, enkel de eerste 5 krijgen wat. Misschien doe ik wel mee, gewoon om het al eens te doen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten