maandag 14 maart 2011

Straffe madam

Ik wist het niet, echt niet, dat ik zo'n straffe madam kon zijn. 't was weer looptijd vanavond en toen ik deze morgen opstond, was mijn voet alvast al beter.
Hele dag met hakken rondgelopen, het doet vreemd genoeg wel goed zo. Tegen deze avond was het nog beter, bijna geen pijn meer, dus maar een gokje gewaagd.
Les 3 van STR2 gaat als volgt:
3 minuten lichte looppas, 1 minuut huppelen, 3 minuten lichte looppas, dan stretchoefeningen, 25 min. lopen, waarvan elke 5 minuten je 30 seconden moet versnellen. Nadien nog 10 minuten "uitlopen", net niet wandelen. Dan nog wat stretchen.
Jep, dat heb ik allemaal gedaan :-) En weeral supertrots op mezelf, dat ik mijn kopke niet laat hangen, ook niet door blessures.
Zaterdag heb ik moeten hindernissen ontwijken in het bos. Dat was vandaag niet anders, al was het mijn "normale baantje". Het is blijkbaar tijd van de paddenoversteek, dus overal waar ik keek, liepen en sprongen die beestjes :-)
Hoe dan ook, geen beestje overtrapt en mijn les uitgelopen :-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten