zaterdag 12 maart 2011

STR 2: les 2

Vandaag moest manlief eens niet gaan fietsen, dus was de tijdsdruk minder dan anders (hij moest wel naar de kapper :-) ).
Om 8u15, lekker uitgerust opgestaan, mij op mijn gemak klaargemaakt, terwijl mijn dochters in bad zaten en naar het park gereden.
Ik ging nog eens in het bos en het park lopen. De grote ronde van beiden, is samen 5 km. Ik heb de ronde in het bos volledig gelopen, van het park maar gedeeltelijk. En dat op 35 minuten.
Het ging niet zo vlot. Lag het misschien aan de ondergrond die ik niet meer gewoon ben? Nochtans ging dat vorig jaar beter in het bos. Het kan ook liggen aan de modder in het bos. Sommige stukken leken wel hindernissenloop en hindernissenstap om de enkelhoge modder te ontwijken. Dan toch maar liever mijn verharde baantje hier in de buurt.
Maar goed, 35 minuten gelopen, weliswaar met hier en daar efkes stappen, door het modderontwijken, maar toch wel weer gedaan.
Ik denk dat ik mijn loopdagen maar stilaan ga veranderen, zodat ik op maandag, woensdag en vrijdag kan lopen, en 's avonds. Hoewel het beter is voor de verbranding om 's morgens te lopen, heb ik daar toch wel regelmatig problemen mee. Misschien moet ik weer in het ritme komen...
Je ziet, ik ben er echt wel mee bezig om het zo aangenaam mogelijk te maken. Ik wil dit echt wel volhouden.
Vanavond weer een feestje, van mijn zusjelief. Deze keer zal ons alcoholverbruik wel merkelijk lager liggen, het ligt nog te vers in ons geheugen :-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten