donderdag 3 maart 2011

Voorlaatste les

Les 26 vandaag.
Ik wist nog niet goed wat ik zou doen: ineens 30 minuten lopen of gewoon de les volgen. Het is iets tussenin geworden. Normaal had ik 10,12 en 12 minuten moeten lopen.Het is 10 en 25 minuten geworden. Ik was toen ongeveer thuis en meer ging vandaag niet, ik had wat last aan mijn been en wou me niet forceren. Het begin was weer lastig, maar eens 10 min. voorbij, gaat het weer lekker vlot. De ademhaling ging weer een heel stuk beter dan vorige keer, nogmaals dikke dank je wel aan mijn zusje hiervoor :-)
Overmorgen de laatste les. Dan ben ik in staat om 5 km te lopen. We zullen daar maar 30 minuten van maken :-) Maar het stoort me niet. Ik heb inmiddels ook beslist dat ik ineens voortga voor de 10km.Dat zou toch moeten lukken..
De weegschaal begint stilaan wat liever voor mij te worden, mijn benen worden steviger, ik snoep al een pak minder, eet al een stuk gezonder...weir doen voesj!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten