donderdag 10 maart 2011

Start to run, 2: week 1 - les 1

En voilà
Vandaag zou ik het nog eens proberen na al mijn carnavalkuren. Ik was er een beetje bang voor hoor, want gisteren deden mijn benen nog behoorlijk pijn en mijn voetzolen waren ook niet helemaal ok :-(
Plus dat ik me nog zo goed het ellendige gevoel van dinsdag kon herinneren en ik nog absoluut niet bekomen ben van het feestgedruis.
Maar ge zou intussen ook al moeten weten dat ik het er niet zomaar bij laat..
Net voor ik zou vertrekken, volgende vraag aan manlief: "had je er nu STR2 op gezet?"
Toen ik begon te lopen, zat het meteen goed met mijn ademhaling. De ervaring leert intussen ook dat als dat goed zit, de training meestal ook erg goed verloopt. En ja hoor. Ik had wel last aan mijn linkerkuit en linkerdij, maar ik heb, weer eens, niet opgegeven en gewoon ferm doorgelopen. En de laatste 10 minuten leek ik mijn 2de adem te krijgen, heel gek hoe dat soms gaat. Mijn tempo, had ik de indruk, lag ook weer wat hoger.
Allé, we zijn weer vertrokken.
Gewicht was door carnaval weer 2 kg bij, maar vanaf vandaag weer riem aanspannen, opletten op eten...dat we snel de goeie trend verder kunnen zetten.
Bijna vergeten zeggen...Ik heb dus 30 minuten gelopen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten