zondag 13 maart 2011

Feestvoet

Niet goed.
Gisterenochtend gaan lopen, dat ging wel.
Gisterenmiddag met de kinderen naar de kermis geweest, ging ook.
Gisterenavond naar een feestje geweest, was errrrrrrrug leuk. Alleen: moeten naar huis komen, omdat ik op geen enkele manier nog kon dansen.
Vreselijke pijn aan mijn linkervoet, net onder mijn enkel. De plaats waar mijn gewrichtsbanden 10 j geleden gescheurd zijn :-(
Ik wijt het aan overbelasting, door carnaval, te voet naar huis komen..en slechte schoenen die ik gisteren aanhad.
Deze morgen geen verbetering. Ik zit al een hele dag met mijn pootje omhoog, kan al min of meer normaal stappen, maar training zal er morgen wellicht niet van komen... Al 1000 keer gevloekt, weer een tegenvaller.
Ik heb gisteren verscheidene complimentjes gekregen over mijn looks, mijn verminderde poep, taille die weer zichtbaar wordt, ondanks het uitblijven van het gewichtsverlies (de feestjes mogen nu wel gedaan zijn).
Morgen hopelijk een betere dag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten