zaterdag 5 maart 2011

De laatste les - deel 27

Vandaag was het de laatste les van 0 tot 5 km, les 27. Nog steeds herhaling van vorige week :10 en 20 minuten.
Ik weet niet hoe het komt, maar vandaag was het weer een beetje sterven. Ik geraakte erg moeilijk op gang, voelde stijf aan toen ik vertrok...
Ook mijn ademhaling heb ik weer serieus moeten opletten om goed te krijgen en te houden. Vandaag ging het echt niet goed. Mijn rechteronderbeen deed weer pijn, en links deed het pijn boven mijn knie. Ik ben deze morgen gaan lopen om 7u15, kort nadat ik wakker geworden was (van de oudste die weer liep te spoken) , nu zijn we 7 u later en mijn benen doen pijn.
Mijn darmen zijn ook niet helemaal ok...
Ik hoop maar dat ik niet ziek word, want morgen is het carnaval..voor 3 dagen. Vanavond op tijd in bed en zorgen dat ik goed uitgerust ben!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten