donderdag 5 mei 2011

Slecht

Inderdaad, als het hier zo lang stil is, is dat meestal geen goed teken. Dat is het ook.
Na mijn vorige loopsessie heb ik meer dan een week echt last gehad tijdens het stappen. Aan mijn rechterscheenbeen en mijn linkerbovenbeen.
Vanavond al mijn moed bij elkaar geraapt en gaan lopen. Het liep al mis tijdens de opwarming. Mijn linkerbovenbeen begon (achteraan) terug pijn te doen. Ik heb het even geprobeerd, maar wil het, nog maar eens, de kans geven om eerst te genezen. Dus, weer maar, de training moeten afbreken.
Ik voel me ellendig:-(. Het lopen ging zo geweldig, fantastisch goed en toen kwam die ellendige voetblessure en nu zit ik hier.
Er is 2 kg bij, ik ben gefrustreerd en het gaat niet zoals ik wil.

uw nederige, gefrustreerde blogster.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten