donderdag 26 mei 2011

Afzien

Vandaag terug de koe bij de hoorns genomen en terug op training. Die Polar doet zoiets raar en past je zones aan naargelang je opwarming. Oeps. Wist ik niet.
Gevolg is dat ik een hele tijd tussen de 147 en 158 heb moeten lopen/wandelen. Vreselijk vervelend als die boven-en ondergrens zo dicht bij elkaar liggen, je hebt geen tijd om deftig te lopen of om te recupereren.
Maar goed, de weegschaal stond goed gisterenmorgen (-1,4kg!) en deze morgen was er zowaar nog eens 100 gr af. Dus eigenlijk is de eerste kwijtkilo een feit! Ik kan het niet laten me te wegen na het lopen en ik weeg evenveel als deze morgen, dus morgenvroeg zou dat een mooi resultaat moeten geven.

Morgenavond weer gaan eten, wat is dat toch met dat sociaal leven van ons ;-) We gaan naar de Mexicaan, maar ik heb me al voorgenomen om geen dessert te nemen, BOB te zijn (dat bespaart me een heleboel calorieën) én een salade als voorgerecht te nemen.

Ik heb vandaag NIETS, maar dan ook echt helemaal NIET gebrosseld en daar ben ik zo fier op. Ik ga al dat harde werk niet teniet doen door 1 avondje, maar moet ook wel genieten. En dat ga ik doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten