zaterdag 7 mei 2011

Herstellen

Het was erg lastig, om donderdag te moeten opgeven, nog voor de training eigenlijk goed en wel bezig was. Ik wil in conditie zijn, ik wil vermageren...
Dus ben ik maar opnieuw begonnen met op mijn eten te letten, dat schoot er tegenwoordig ook weer bij in. Mijn waterverbruik is al goed naar boven gegaan, fruit gaat er ook weer in. Ne mens moet ergens beginnen he.
Gisteren iets besteld dat me gaat helpen en motiveren om door te gaan.
Donderdag had ik de hartslagmeter van manlief meegenomen, maar die ging voor geen meter (wellicht de batterijen) en de gebruiksaanwijzing is ook nergens te bespeuren. Ik wil weten welke afstand ik loop, hoe hard (of traag ;-) ) ik loop, en mijn hartslag weten.
Ik hoorde al van een collega dat op hartslag trainen erg efficiënt blijkt te zijn om af te vallen. Tussen bepaalde hartslagzones verbrand je namelijk vet.
Dus heb ik gisteren een superstuk besteld. Beetje prijzig, maar het zal zijn nut zeker bewijzen. Een Polar hartslagmeter.
Maar dus eerst zorgen dat de pijn in mijn been verdwijnt, zodat ik kan gààn!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten