dinsdag 24 mei 2011

Ja, het is zover: ik ben herbegonnen met de 3 wekelijkse trainingen.
Vanavond gaan lopen met de achterbuurvrouw (niet met MP3, want dan hoor ik mijn hartslagmeter niet piepen dat ik te traag,-maar vooral- te hard loop).
Cijfers van vandaag :
Gelopen tijd: 1u00;29
Afstand: 6,14 km
Gemiddelde snelheid: 6,1 km
Calorieverbruik: 393

Ik kon zelfs nog babbelen vandaag, dus zeker niet te rap gelopen. Het schijnt ook een goeie indicatie te zijn of je al dan niet te hard loopt.
En 'k heb met mijn eten gezeurd, met het worstenbroodje deze middag, en de suikerbonen voor de kleindochter van de baas. Maar zo snel laat ik mijn kopke nog niet hangen, dus we doen gewoon lekker voort.
Vanavond kip met sperziebonen (of "prinsessen" gelijk we zeggen) gegeten. Lekker klaargemaakt. Ook de anderhalve liter water ging vlotjes binnen vandaag. Nu maar hopen dat het opbrengt!
Deze morgen stond mijn gewicht op + 500 gr tov vrijdag (tja, die pittabar, maar vooral die BBQ hebben me genekt). Maar ik heb zo'n vermoeden dat dat morgenvroeg een stuk beter zal zijn! I'll keep you posted, want donderdag ga ik terug lopen! Yes baby, yes!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten