vrijdag 26 maart 2010

En wat met donderdag?

Gisteren alweer een drukke dag gehad, maar aangezien we niet alle dagen dezelfde naam kunnen geven, houden we het maar bij donderdag.
De jongste ging bij de grootouders, de oudste naar school.
Ze zijn allebei wit vertrokken, ik kreeg 2 zwartekes terug.. De oudste hing vol met chocomelk op haar mouwen, volgens mij had ze er eerder een bad in genomen dan van gedronken.
De jongste is een klein smeerpoetske ..ze neemt alles wat binnen haar bereik komt, en gisteren was dat dus haar eten :-)

Veel te laat gaan slapen gisteren, de fout van manlief. Hij vond de discussies in een programma namelijk zo amusant dat hij wilde kijken tot het einde. Nieuwsgierig als ik dan zelf ben, wou ik het dan ook zien. De jongste heeft dan voor de 2 de nacht op rij haar best gedaan om door te slapen...maar op deze manier brengt het natuurlijk niet op.

Vandaag kregen we trouwens bericht van één dat we volgende week het slabbetje toegestuurd krijgen. 40 000 exemplaren bestaan er, voor allemaal kindjes die 1 worden in 2010. Stuur een foto van je kapoen met dat slabbetje en je kan dan nog een "baby van de dag" hebben. Als een echte trotse mama sta ik al te popelen om een foto te nemen van die kleine pruts!

Morgenavond gaan we op ons lappen, voor de eerste keer in maanden! Ik kijk er ongelofelijk naar uit, zal wellicht al teut zijn na 2 keer nippen van mijn drank, maar wat heerlijk, om mijn lijf weer helemaal voor mezelf te hebben!

Bailey's, Kriek, Donkere Leffe, here I come!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten