woensdag 31 maart 2010

Haha, warhoofd als ik ben, heb ik nog niet verteld hoe het zaterdag op ons uitje was!
We zijn goed vertrokken, met de vriendinnen naar het restaurant, lekker hapje gaan eten.
Nadien naar het toneel waar een vriendin de hoofdrol in speelde (en ze schitterde trouwens!) en daar moet uiteraard op gedronken worden :-)
Als niet BOB zijnde, moest ik toch wel wat effort doen, dus heb ik lekker witbier met krieken gedronken (om het kind een naam te geven). 2 glazen...en dan op weg naar de thuisbasis.
In de eigen stad aangekomen, naar een café uit jonger jaren gegaan..hm..in onzen tijd zat er op dat uur nog veel meer volk :-)))
Toch maar aan de cola light gegaan, het manneke met de klaas vaakhamer was gepasseerd :-p
Dan zijn we, net zoals vroeger, nog snel een pitta gaan eten om af te sluiten en om 4u nieuw uur lagen we in ons bed en hebben we zalig liggen ronken tot 11u30. Héérlijk, om eens uit te kunnen slapen...maar evenzeer blij om onze meisjes terug te zien. Die waren erg voorbeeldig geweest bij oma en opa, dat we ze nog een keertje mogen brengen. Alleen had ik geen moeite moeten doen om nog iets te voorzien voor in de namiddag, want we werden subtiel buiten gekuist omdat oma en opa hun middagdutje wilden doen :-D

Vandaag niets dan goed nieuws! Een vriendin is zwanger na erg lang proberen, mijn goeie daad ga ik morgen in het UZ kunnen stellen...
En mijn meisjes zijn erg mooi samen aan het spelen...wat is dat toch genieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten