woensdag 24 maart 2010

Woensdag drukkedag

Woensdag zou "drukkedag" moeten heten. Op die ene dag ben ik thuis van 't werk, met in de voormiddag de jongste spruit bij mij en in de namiddag allebei de meisjes.
Vandaag zou ik eens een poging doen om uit te slapen, manlief was verwittigd dat hij de oudste naar school mocht doen. Ik heb het tot welgeteld 6u23 kunnen rekken en was klaarwakker.
Bon, doucheke gepakt, de oudste ermee onder genomen en die dan toch maar naar school gebracht, 'k was toch klaar.

Dan zijn er altijd wel nog kleine prullen te doen. Die nemen dan zoveel tijd in beslag dat je met een voormiddag eigenlijk niet voldoende hebt, maar goed.
Middageten met de oudste liep voorbeeldig, korstjes flink opgegeten, daar kreeg ze flink applaus!
De jongste lag intussen perte totale in haar bedje te knorren als een varkentje.

Mezelf intussen nuttig gemaakt en de keet gepoetst en opgeruimd, terwijl de oudste voorbeeldig haar doos met boeken had uitgekeerd en aan het "lezen" was geslagen :-p

Dit prachtige weer nodigde zo uit om buiten te gaan zitten, dat we naar het park/de speeltuin zijn getrokken. Zalig was het, om buiten te zijn met de kindjes en ik was echt niet de enige die daar rondliep! Het drankhuisje aan het park deed gouden zaken, de grootouders leken allemaal rond te lopen met hun kleinkinderen :-)

De buitenlucht heeft zijn werk prima gedaan: ze liggen allebei te slapen, wellicht dromend van de schommel of meer fruitpap :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten