woensdag 11 augustus 2010

Aiaiai

Het gaat niet goed...om niet te zeggen slecht :-S
Het voorbije weekend was een ware aanslag op al mijn moeite en toen ik op de weegschaal ging staan, kon ik wel janken...alle moeite voor niets!
Jaja, schoonbroer verjaarde en gaf een lekker feestje, zucht. Leuk feestje, niets op aan te merken, maar niet echt gezond dus.
En gisteren hadden we manlief zijn verjaardag te vieren, dus ook weer alles om zeep.
Maar we geven niet op, gaan er weer met volle moed tegenaan.
Zondagmorgen ben ik, ondanks de erg late uitspatting op zaterdag, gaan lopen. Het was afzien, ik leek wel lood in mijn benen te hebben, de MP3 speler ging voor geen meter...maar achteraf was ik wel weer erg trots op mezelf!
Zaterdag heb ik de keuze: ofwel babyborrel, ofwel 's avonds een date met manlief en vrienden (manlief gaat de sportieve toer op en ik kan eventueel volgen met de auto). Beiden alweer niet goed.

Verder grote kuis aan het houden. Vandaag de kleerkast van de oudste op orde gezet en alles wat te klein was, in dozen gestoken voor als de jongste groot genoeg is :-)
En dan de babyspulletjes nagaan, wat we nog kunnen verkopen.
De maxi cosi is een moeilijke voor mij. Mijn papa heeft die nog gekocht voor ons zoontje, al heeft ie er nooit ingezeten... Maar toch, ik kan het moeilijk hier laten staan, terwijl we dat niet meer kunnen gebruiken. Ik probeer er mij over te zetten en het gewoon te behandelen als de andere babyspulletjes. Ik ga er flink kuis in houden, want voor ons zijn de babytijden gepasseerd met het ouder worden van de jongste.
Die had het trouwens erg moeilijk vandaag en gisteren. We vermoeden dat ze in een groeispurtje zit, er valt weinig mee aan te vangen, goed doen is onmogelijk, tenzij het om eten gaat.

Morgen nieuwe dag..ik hoop op een betere!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten