maandag 30 augustus 2010

Daar gaan we weer

Pff, het is verdomde moeilijk, diëten.
'k heb me weer even laten gaan en plots was ik er weer niet meer op aan het letten. Een paar dagen echt op niets gelet (maar wel op de weegschaal gaan staan, wat een idéé! ).
Gisterenochtend met een vriendin eens "fatburning" gaan doen. Was wel leuk, maar veel met lopen en dus doet mijn been alweer pijn. Zolang ik echt te veel overgewicht heb, beter niet zoiets doen.
Maar de confrontatie met de spiegel in de sportzaal was erg pijnlijk. Ik was er echt niet goed van...
En dus ben ik er opnieuw met volle moed aan bezig: NIET snoepen, gezond eten én minder eten.
Een vriendin van mij heeft Bodystyling gedaan en in combinatie met mijn dieet zou ik toch wel vrij snel moeten kunnen afvallen. Eens ik een pak minder weeg, kan ik nog altijd iets anders van sport doen, maar nu moet ik echt wel opletten dat ik mijn gewrichten niet forceer.
Maar ergens doe ik toch wel iets fout, want ik heb eigenlijk al van deze middag honger. Niet goed, want dan kan ik me moeilijker onder controle houden. Straks nog drinken en dan maar naar bed.en hopen dat de weegschaal mij morgenvroeg alweer beter gezind is.
Ik meen het, mijn kilo's moeten er af!

Alleen, zaterdag alweer feestje...zucht. Mijn jongste is 1 jaar geworden op vakantie, anderhalve maand geleden en het wordt hoog tijd dat we dat feestje met bijhorende taart geven. (die werkende peters en meters in het weekend..;tss)
Dus wie mij lekkere, gezonde ideeën kan geven???altijd welkom!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten