zaterdag 12 februari 2011

18

Vandaag moesten we 2,4,5,6,7 minuten lopen. Amai.
Lag het nu aan het looptijdstip of het aantal minuten: het ging niet goed vandaag. Ik liep alweer beetje neig af te zien. Maar allé, niet getreurd voor mijn trouwe supporters. Ik geef dikwijls snel op, ben geen hard karakter, maar dit...een ongezien uithoudingsvermogen. Ik heb nog geen seconde gefoefeld met loop-en wandeltijden.
Ik ga u nog iets meer zeggen: op de weegschaal gebeurt niets. Ok, ik smikkel nog altijd te veel he, daarnaast. Mààr: deze morgen vond ik dat mijn loopshirtje eigenlijk wel wat ruimer (lees: minder spannend) begon te zitten.
Ik ben klaar voor terug een spellekesavond vandaag en hetgeen ik aanheb, zit óók al ruimer :-)
Dat betekent dus dat mijn lichaam begint te reageren op het lopen:-) Yes! Dit had ik echt nodig. Als motivatie kan zoiets wel tellen.

Nu sta ik nog een beetje in twijfel. Het viel niet echt mee vandaag. Ik denk erover om week 6 nog maar eens te doen en dan week 7 een weekje later te doen, als ik dan mijn steunzolen heb. Ik weet het nog niet...Het zal er van afhangen of het dinsdag gaat of niet.
Afwachten dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten