donderdag 10 februari 2011

Sterf ! Sterf!

Dàt moet de STR maker gedacht hebben bij deze ronde.
Numeroken zeventien was het vandaag. We waren gewaarschuwd, er ging weer ne stinker van 7 minuten bijzitten.
Gisteren telefoon van de achterbuurvrouw/vriendin/mama van ex-crechegenootje van de oudste...(en ga maar een beetje voort) gekregen om te vragen om ze mee mocht gaan lopen. "Maar bajaat! Ik zit wel nu in week 6 he, moet morgen 7 minuten lopen"
Paniek aan de andere kant van de lijn, maar goed, ze ging toch eens proberen.
Zit ik me weken rot te lopen, loopt zij dat zomaar, zonder veel oefenen, uit.Grmbl. Maar allé, in 't laatste stukske ging ik ferm vooruit en gaf ze achteraf wel toe dat zij zou opgegeven hebben, had ik er niet gelopen. Dus, pluim op allebei onzen hoed, omdat we het toch maar gedaan hebben :-D
Wij liepen:2,3,6,6,7 minuten! Proud to be us!

Deze morgen op loopanalyse geweest. Mijn voetpatroon was niet uitgesproken van dien aard dat het beenvliesontsteking zou veroorzaken. "Atypisch" zoals de Steven van dienst zei. "Willen lopen, maar uw carosserie werkt tegen"
Ja, zoiets is het, Steven. Blijkbaar zit er toch ergens ne knik in mijnen hiel als ik begin te versnellen. Een spier zou die knik opvangen en dat zou mogelijk de pijn veroorzaken.
Nogmaals bevestiging gevraagd: mijn overgewicht heeft er geen ene zak mee te maken! (toch maar zeker willen zijn he)
Maandag 21/2 kan ik achter mijn steunzolen gaan. Louter voor het lopen te gebruiken. Mijn klachten zouden normaal dan wel binnen de 4 weken moeten verdwijnen. Tegen dan zou ik STR moeten beëindigd hebben.
De allerzwaarste week, week 7, zal ik dus nog zo moeten doen. Deze avond na het lopen, voelden mijn benen vreselijk pijnlijk aan. Ik was blij dat het er op zat, alleen voor mijn benen al.
Wat zou het fijn zijn, pijnloos te kunnen gaan lopen...
Morgen rustdag, op bezoek bij een vriendin in het ziekenhuis, ladiesnight en zaterdag weer bezoek. Ge zou bijna denken dat wij niets anders doen :-D

Geen opmerkingen:

Een reactie posten