woensdag 9 februari 2011

En toen

zaten we aan les 16!
In nieuwe outfit :-)
Manlief heeft eens zot gedaan en mij een winterloopbroek, zomerloopkousen en winterlooptrui meegebracht. Blij gelijk een klein kind, ongeduldig om die in te lopen en mij toch nog een dag kunnen beheersen, ik wou tenminste 1 dag rust.
Eigenlijk had les 16 vandaag moeten wezen, maar ach, met die nieuwe sporttenue was ik niet meer te houden. Bovendien wil ik mijn loopdagen licht wijzigen en dat kan dus alleen maar zo. Nèm.
Gisteren dus gelopen :2,3,5,5,5 minuten. Bleurgh, mijn rug hield het niet. Ik heb er nog 2 extra minuten bijgelopen op het einde (ik was nog lang niet thuis) en dan echt wel gestopt met lopen, want ik vreesde dat ik door mijn enkel zou gaan. Maar alweer trots op mezelf de les volledig (en dus zelfs meer) uitgelopen, zo moet dat zijn zie!
In mijn eerste vijf minuten die ik moest lopen, zag ik plots aan de overkant van de straat, een beetje verder, een auto stoppen. Ik dacht eerst nog: "tiens, die zal zijn GSM moeten oppakken". Toch maar een beetje op mijn hoede (ok, ik loop,maar om weg te lopen, zooo fit ben ik toch ook weer niet)genaderd, maar wel langs de andere kant van de straat. Ik kijk naar het model van auto, bedenk dat het misschien wel mijn schoonbroer is, loop nog verder (aja, mijn 5 minuten waren nog steeds bezig). De autoruit gaat naar beneden en daar zie ik ze: mijn zus, schoonbroer en hun dochters. Allemaal wuivend naar mij en supporteren :-) Wat een fijne onverwachte ontmoeting.
Deze morgen kreeg ik dan een mail:
"Start to run : een trainingsprogramma met een persoonlijke coach-Februaristunt : nu ook met je eigen aanmoedigingsploeg !
Goed bezig zusken, ik ben fier op jou!!!
"

Zuske, ik ben ook fier op jou, jij loopt al veel langere stukken!x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten