woensdag 2 februari 2011

Today, the thirteenth

Vandaag heb ik, jawel, de DERTIENDE sessie gelopen. Jaja, u leest dit wel degelijk goed!
Ik had me voorgenomen wat beter in te duffelen, dus fleece ipv zomerloopjasje (duh)+ trainingsbroek over mijn loopbroek. Ik geef toe, het was warm, maar niet makkelijk. Heeft het nu te maken met de minder lichte kledij, maar het leek alsof ik vandaag lood in mijn schoenen had. 't was niet van de poes. Ik heb gezucht, gekreund en nog eens gezucht.
Maar ik heb het wel gehaald, ik heb doorgebeten, tot het einde!Als dat nu niet flink is. Ik liep vandaag achtereenvolgens: 2,3,5,5,5 minuten.
Noot: de pijn in mijn linkeronderbeen gaat nu over mijn hele linkeronderbeen, niet enkel het plaatske van ontsteking. Mijn beide enkels voelen aan alsof ik er elk moment kan doorzakken (zou dat?) Ik hoop maar dat ik snel die steunzolen heb na de loopanalyse, want plezant is het zo niet meer. Benen voelen ook erg stijf aan na elke wandelsessie. What the hell am I doing wrong?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten