donderdag 24 februari 2011

Vandaag

Vandaag stond les 23 op het programma:10,12 en 12 minuten lopen.Makkie, zou je denken,ware het niet dat ik in het tweede loopstuk pijn in mijn zij begon te krijgen. Niet mijn milt, dat krijg ik onder controle met een goeie ademhaling. Een hele 12 minuten dus geprobeerd om de pijn weg te krijgen, aanvankelijk met ademhaling, maar al snel bleek dat dat niet zou helpen. Rechtere rug, maar uiteindelijk is het in die povere recuperatieminuut moeten goedkomen. Min of meer toch :-p
Het laatste loopstuk begon het boven mijn linkerknie pijn te doen (tsss, straks denken jullie dat ik een hypochonder ben). Dat komt dan misschien weer van andere spieren aan te spreken door die steunzolen. Mijn been voelde erg verkampt en stijf aan. Weer kreeg ik gelukkig geen blaren van de steunzolen, dus ik denk dat ik de oude zolen stilaan wel kan thuis laten. Zot zicht zelle :-)

Nog een vraagje aan de sportievelingen onder jullie: Hoe krijgen jullie die ademhaling zo snel mogelijk onder controle? Bij mij duurt het toch wel behoorlijk lang...(en dan moet ik stoppen met lopen :-S)
Volgende keer belooft het ook wel niet simpel te worden:10 minuten en 20 (!) minuten. Yes baby, ik ben er bijna :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten