zaterdag 26 februari 2011

Einde week 8

6u43. Een tijdstip waarop ik me in de week al sta klaar te maken om te werken. Een tijdstip waarop ik me in het weekend nog eens wil omdraaien in mijn bed.
6u43, deze morgen het tijdstip dat ik vertrokken ben om te gaan lopen, goed zot :-)
Ik lag al wakker van 6u, was toen al aan het twijfelen om te vertrekken, maar vond dat er wel een beetje te veel aan. Uiteindelijk toch opgestaan en me klaargemaakt.
Mijn eerste stuk van 10 minuten was eigenlijk het zwaarste. Ik dacht al dat het nooit zou lukken om het tweede stuk (20 minuten) uit te lopen. Waarom ik dat nog denk, geen idee, want ik blijf mezelf verbazen en overtreffen.
Ik heb het dus volledig uitgelopen en spreek inmiddels andere spiergroepen aan tijdens het lopen. Nu krijg ik spierpijn waar ik spierpijn kreeg in het begin van mijn loopsessies van start to run. Voor mij een teken dat de steunzolen hun werk doen. Vandaag toch wel weer pijn op de "beenvliesontstekingsplaatsen". Maar anderzijds wel weer betere controle over mijn ademhaling, geen steken in mijn zij of mijn milt. We zijn dus goed bezig.
Manlief is nu zijn stukje sport van de week gaan doen en op mountainbikerit.
Vanavond gaan we namelijk nog maar eens op stap, doen de meisjes bij mijn vader en zijn vriendin en off we go!
Morgen om 6u43 zal ik in geval nog in mijn bed liggen :-)

Nog 1 week en start to run deel 1 is al afgewerkt! Wie had ooit durven dromen dat ik dit zou volhouden en nog leuk vinden ook :-) Niet het gevoel van blijheid als ik stop met lopen, maar het gevoel van trots dat ik dit kan, is mijn grote motivatie.

Het wordt nog beter: gisterenavond dacht ik: "mm, een hele week flink geweest wat eten betreft, ik ga mezelf eens trakteren". Dus heb ik de zak chips bovengehaald en heb wat chips gegeten, maar ze waren bijna sneller terug in de kast dan dat ik ze genomen had: ze smaakten me niet.
Zou het kunnen dat mijn lijf me nu echt zou aangeven waar ik nood aan heb? Mijn zus vertelde al eens dat zij vooral zin kreeg in zaken waar calcium in zat. Cola light smaakt me ook niet echt meer, neen, geef me maar een glaasje Bru. Of ben ik gewoon gemotiveerd?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten