zondag 6 februari 2011

Vijftien

Hé. Oef.
Het was een zware les die vijftiende..
Maar eerst die vorige les.
Les 14 deed ik op een vrijdagavond, bijna letterlijk tussen de soep en de patatten. De MP3 speler werkte niet naar behoren, is 2 keer uitgevallen, dus ik heb bij benadering gelopen:2,4,6,6,6 minuten. 't was zwaar. Niet van de poes. k*tloopsessie.
'k heb de hele avond en nacht en ochtend last gehad van mijn been. Mijn rechterbeen deed pijn van mijn heup tot aan mijn voet.
En vandaag was het dan alweer zo ver, de volgende les. Beetje met lood in de schoenen, ik wist immers dat ik 7 minuten zou moeten gaan lopen.
Begon al goed (noooooooot) toen ik aan he spelen was met de nieuwe MP3 speler. Jaaaaaaa, een mens moet zich af en toe eens verwennen en de aanbieding in de Aldi smeekte mij om gekocht te worden :-D (we spreken dan nog niet van het thermisch hemdje dat ik ook vorige week kocht)
Dus heb ik (2x, had eigenlijk dus maar 1 keer moeten zijn ,zal mij leren) 2,4,5,6,7 minuten gelopen. In totaal dus 32 minuten gelopen. De loopronde waarvan ik dacht dat ze de zwaarste zou zijn, was net de gemakkelijkste. Eens in het ritme gaat het lopen echt wel vlot. Ik smacht naar mijn steunzolen, zodat de pijn in mijn onderbeen weg is.
Mijn gezicht voelt nu, na een klein half uurtje, nog steeds warm aan van de inspanning, de rest is wel al afgekoeld:-)
Komende week zal niet zo zwaar zijn van training, heb ik de indruk. We'll see ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten